Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 11:36:46 MET DST

Marcin Steciak napisał(a) w wiadomości:
<352b9d2d.2097469_at_news.man.lublin.pl>...
>W moim przypadku (a mialem go okolo 2 tygodnie temu) skonczylio sie na
>wydaniu 50 zlotych w serwisie. Mam plyte Abit TX5, ktorej postanowilem
>upgrade'owac BIOS. Niestety cos sie spieprzylo i komputerek umarl.
>Majac pelno w gaciach :-) zawiozlem sprzet do serwisu,
Prawdopodobnie troche sie pospieszyles, mam Abita AX5(plyta troche
starsza od TX5) i mialem dwukrotnie taka sytuacje. Jak sie okazuje
nie jest to wielki problem (z perspektywy czasu:-)), potrzebna jest
dyskietka startowa z BIOSem, awdflash'em i autoexec, np taki:
"awdflash px5_8n.bin /Py /Sn". Po zaaplikowaniu tego plycie,
wraca do zycia jak nowonarodzona. Opisane jest to zreszta w insrukcji
do plyty(na ostatniej stronie).
Z tego wniosek ze gosc w serwisie albo o tym nie wiedzial albo...

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcicki