Modem Voice Device (???)

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 12:24:09 MET DST

Mam maly problemik z ustawieniem modemu (USR Sportser Flash).
Od kiedy sciagnalem z ftp://veracomp.com.pl/ sterownik specjalnie do
tego modemu i go zainstalowalem, non-stop przy odpalaniu Windows'a pokazuje
mi sie
komunikat, ze Windows wyszukuje sterownika dla "Modem Voice Device" czy
cos takiego... Nie wiem co z tym z robic... Jak ustawiam, zeby mi
automatycznie
znalazl ten sterownik, to poznie w menadzerze urzadzen pokazuje mi sie
konflikt; jak znow klikam na "Analuj", to problem sie powtarza przy kazdym
nastepnym
odpaleniu
Windows... Moze ktos z Was ma ten modem i wie co nalezy z zrobic, aby to
ustawic (moze potrzebny jest jeszcze jakis sterownik?), albo ktos w ogole
wie,
co jest tego przyczyna? Z gory dziekuje za wszelkie informacje...
Pozdrawiam...

               - The Founder -
: : ::: founder_at_polbox.com ::: : :