Re: TCH - sprzedaż detaliczna?

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 11:13:35 MET DST

Jacek Osiecki wrote in message ...
>Czyli jak? Tylko hurtownia może tam kupić?

Cześć!

Nie całkiem tak. TCH ma firmy współpracujące z nią, które mogą na zamówienie
ściągnąć od nich sprzęt i Ci odsprzedać. Ty płacisz cenę, która w cenniku
TCH jest bodajże w rubryce "A" - "inni odbiorcy" - czyli np. za P2-333 było
to ostatnio 865 USD (+ VAT). W marcu były chyba trzy takie firmy
współpracujące z TCH w Warszawie (wiem, Ty też jesteś z Krakowa tak jak ja,
więc to smutne, ale trzeba w razie czego kawał jechać, chyba, że lubisz
firmy kurierskie):

Unia na ul. Domaniewskiej (022-6060278)
Mark 3 (Rydla, 022-6633377)
Warnet (Mokotowska, 022-6296516)

Z tych danych o kontakcie mogę być w 100% pewien pozycji pierwszej, bo w
Unii kupowałem parę komponentów. Kalkulacja cenowa chyba rzetelna -
dokładnie wg cennika TCH, ale jedna uwaga - PIĘĆ razy sprawdzić przed
odbiorem, że mają wszystko, co zostało zamówione - można się boleśnie
naciąć, oj można...

Zdaję sobie sprawę, że ceny nie są tam "hurtowe", ale to jest ten
"oficjalny" sposób dojścia (w tym poście widziałem wzmianki o innych, może
tam warto zapytać o szczegóły).

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl