Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 09:01:01 MET DST

Hi,

Standardowe sterowniki jak i sterowniki VideoLogic GrafixStar 600 czy tez STB
LightSpeed 128
 nie oferuja takiej opcji.
Z moja ET6000 dostalem taki program (AnyView 3.0) pod Win 95 only, ktory to
umozliwia, ale...dziala to czysto software'owo czyli poruszanie sie po tym
wirtualnym pulpicie jest dosc powolne...
Wczesniej mialem ATI Mach64CT i tam to bylo w sterownikach i wszystko bylo
sprzetowo.

Jesli chcesz uzywac takiej funkcji 'na powaznie' to musisz kupic inna karte
graficzna (ATI, Matrox czy tez np. ELSA robi takier sterowniki do swoich kart.
Inni tez pewnie tak...).

Zbyszek Klos

Wit Witerski wrote:

> Jak uzyskać wirtualny pulpit w Windows 95 i NT 4.0,
> na ET-6000? Standardowe sterowniki nie mają takiej opcji.
>
> Pozdrawiam,
> Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
> <strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |