Re: Cennik

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 20:00:09 MET DST

>? To było tylko wykazanie bezsensowności propozycji Wita Witerskiego,
>który wysunął wniosek, żeby zamiast podpisywać się PGP _czytający_
>wysyłali zapytania do autora, czy to aby na pewno on napisał...

Nic nie rozumiesz, czy tylko żartujesz?
Napisałem, żebyś nie wtykał tego PGP, bo to nikogo nie interesuje,
co potwierdzali zresztą inni.
Jeżeli jednak 1 osoba na 1000000 miała by jakieś wątpliwości, to się chyba
może Ciebie zapytać...

>I tu przyznaję rację. Jałowe dyskusje anty-PGP zaśmiecają listę
>bardziej niż same podpisy.

Nie do końca. Sprawdź wielkość listów (np liczbę znaków) anty-PGP, oraz
liczbę znaków podpisu PGP, które zaśmieciają listę od dłuższego czasu.
STARCZY!

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>