Re: Pomocy!!!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 23:03:17 MET DST

At 21:03 04-08-98 +0200, you wrote:

>b) postarac sie o to zeby miedzy procesorem a wentylatorem bylo
> jak najwiecej pasty przewodzacej cieplo .....

  Nie "jak najwiecej", ale tyle ile trzeba !
  Trzeba cala powierzchnie kontaktu procesora i radiatora
  pokryc cienka, ale rownomierna warstewka pasty, przycisnac
  mocno zeby nadmiar wyplynal na zewnatrz. Zalozyc te rozne
  sprezynki.

  Uwaga: pasta przewodzaca cieplo ma mniejszy wspolczynnik
  przewodzenia ciepla niz czyste aluminium, z ktorego jest
  zrobiony radiator.
  Im ciensza warstwa pasty tym lepsze przewodzenie ciepla.
  Pasta oczywiscie lepiej przewodzi cieplo niz powietrze.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~