Re: konfiguracja Outlook 97 - jak?

Autor: Leszek Olech (leszekol_at_sz.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 20:30:40 MET DST

Ja nie pytalem sie czy prawda jest ze potwierdzenia sie dostale, bo wiem ze
dostaje sie (mialem Pegasusa). Czasem program pisze ze nie mogl potwierdzic
przeczytania bo nie obsluguje tego klient odbiorcy ale potwierdzenie
dostarczenia wysylaja serwery, ktore to obslyguja i dziala to sprawnie.
Ale NIE TAKIE BYLO PYTANIE!!.
Ponawiam pytanie o konfiguracje Outlooka. Swoja droga nie zauwazylem (co
dziwne, bo szukalem) na liscie swojego pytania, a jedynie odpowiedz. Jak to
mozliwe??????????

--
Leszek Olech
leszekol_at_sz.onet.pl