Modemy Voice

Autor: klawisz (klawisz9_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 21:03:09 MET DST

Czy ktos wie jak obslugiwac vodem voice, tak zeby mozna bylo rozmawiac
przez podlonczony do niego mikrofon??? .Samo wyslanie polecenia ATDT
<numer> lonczy, ale moge sobie gadac do woli i tak mnie nie bedzie
slychac.Wiem ze modemy voice dzialaja w oparciu o standard komend Hayes
( czy jakos tam ), wiec na www.hayes.com znalazlem pare komand AT , ale
co z tego jak nie moge tego nawet "skapowac" wpisuje at#vls=3 ( voice
line select - microfone ) wpisuje atdt <nr> komputer lonczy i dalej mnie
nie slychac.

Wiec jezeli ktos w was wie jak kozysac z modemu voice prosil bym o
odpowiedz.