Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 23:59:01 MET DST

> A właśnie, że Jurand ma rację. Popatrz sobie na tych ludzi na gieldzie
> - ich interesuje tylko: tanio, tanio, tanio! kupuja jakies VXPro,
> grafike noname, dysk 'super szybki, udma' seagate medallist, glosniki
> 'aktywne, super-hiper-bass-system, 200W' itp., a potem dopiero zaczyna
> sie biadolenie: 'a mi tu sie rysuja jakies kropki na monitorze...', 'a
> mi tu sie cos zawiesilo', 'a dlaczego tak wolno dziala?' - itp. Nie
> mowie, ze wszyscy tak robia, ale generalnie wlasnie tak jest!

Niestety masz racje. Najgorsi sa ci , co przyjda, natruja zeby im dobrac
sprzet, popatrza na cene i ... oczywiscie kupia cos innego "bo
sprzedawca powiedzial ze dobre", a w ogole sa obrazeni ze jak zadzwonia
o 12 to nie staram sie z calych sil im pomoc "bo sie znowu zawiesil".
Sorry , ale wlasnie mi taki zadzwonil.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?