Re: Pomocy!!!

Autor: dziadek (michalf_at_USUNTOceti.com.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 19:35:41 MET DST

Grzegorz Gruszka napisał(a) w wiadomości:
<6gfhba$e4l$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam plyte VX PRO+ z procesorem IBM 200MMX oraz problem.
>Komputerek czesto sam sie resetuje, tzn. slysze, ze sie z resetowal, ale
>obraz na monitorze pozostaje, wtedy juz jest koniec, musze twardo
zresetowac
>komputer.
>Jednak czasami sa jeszcze lepsze numery, komputer calkowici sie wylacza.

Wiec
jest to IBM wiec moze byc przegrzanie procka ( nie wyskakuja jakies
komunikaty przy tym )
aby to naprawic
trzeba
a) - wyczyscic wentylator ( moze byc zkurzony )
b) postarac sie o to zeby miedzy procesorem a wentylatorem bylo jak
najwiecej pasty przewodzacej cieplo ( dostaniesz ja w sklepie z czesciami
elektronicznymi albo w pierszym lepszym albo gorzym serwisie komputerowym )
c) wymienic wentylator na wiekszy ( nie zapomij o pascie )
d ) jesli jest na gwarancji tio idz do serwisu to nie TWOJA wina ze procesor
sie przegrzewa jesli serwisant bedzie mowil ze to twoja wina wtedy powolaj
sie na mnie i przy okazji powiedz mu ze jest glupi )

Michal Fik mailto:michalf_at_ceti.com.pl http://www.ceti.com.pl/~michalf/
http://www.webexpress.idc.com.pl - Magazyn Internetowy Web Express
IRC: dziadek ICQ UNI 2806871