Re: Unix

Autor: Greg (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 19:18:43 MET DST

Trzeba przyznac ze kolega Radoslaw jest dosc ciekawym typem czlowieka.
Ten typ (czlowieka) zanim zacznie myslec duzo mowi. Nie zawsze z sensem
ale zawsze glosno. Ten sam typ (czlowieka) wyraza wlasne opinie nie
majac zupelnie pojecia o temacie na jaki sie wypowiada. Ten typ
(czlowieka)..... ale moze dam juz spokoj. Wystarczy na dzisiaj.

Pozdrawiam bo tego nigdy nie za duzo...
Grzegorz