HP 7110i nie chce kopiowac plyt

Autor: Greg (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:56:34 MET DST

Mam HP 7110 i i ta cholera nie chce kopiowac plyt.
Chce zrobic kopie plyty jaka nagralem przy uzyciu Easy Direct czyli mam
ja nagrana w formacie z tzw "pockets" i ten format nie jest czytany
przez wszystkie CD drive. Tylko te nowsze moga czytac ten format.
Podobno sposobem na usuniecie pockets jest proste skopiowanie tej plyty
na nowa. Skopiowana plyta dziala na wszystkich CD drive nawet tych 1X.
Wiem to stad ze kiedy zainstalowalem te cholere po raz pierwszy to
zrobilem CD i nastepnie go kopiowalem. Zrobilem piec kopii z jednego
posiedzenia i stwierdzilem ze mam dosc na dzisiaj reszte zrobie jutro.
Nastepnym razem wlaczam program do kopiowania i ten wykazuje mi blad i
niemozliwe jest nawet rozpoczecie kopiowania. Ki diabel??
Wsadzilem to do innego komputera i sprawa podobna, za pierwszym razem
dziala a potem juz nigdy. Moge skopiowac tylko w jednej sesji za
pierwszym razem ale nic wiecej.
Znowu zmienilem komputer i system (NT 4.0) i sytuacja jest dokladnie
taka sama.
Zaznaczam ze chodzi o kopiowanie plyt z programami a nie zadne audio.
Musze zrobic MASTER dysk do prodkcji a to HP .... nie daje sie
uruchomic. Mam sporo sprzetu HP i NIGDY nie mialem takich problemow jak
z tym g.....!
Czy ktos mial podobne problemy z tym sprzetem i moze mi poradzic co
zrobic?

Zaznaczam ze rozmawialem z HP - ci odwolali mnie do Adapteca a ci z
kolei do HP. Powiadaja ze takiego bledu nie widzieli.
Nie wiem co z ta cholera zrobic. Musze robic Master dyski i nie wiem co
z tym fantem dalej robic.

Prosze o odpowiedzi na trzaska_at_ibm.net

pozdrawiam

Grzegorz