Re: Pytanie ciekawskiego o transfer przez telepsa.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:15:25 MET DST

drackman_at_friko4.onet.pl napisał(a) w artykule
<6ge0l3$kr$1_at_nnrp1.dejanews.com>...
> Mam pytanie, wynikajace tylko z ciekawosci: jaki najwyzszy
> transfer udalo sie wam uzyskac przy polaczeniach przez
> lacza firmy PYTA S.A./telepsa/TPSA (niepotrzebne skreslic)?
>
> Jesli pamietacie, wspomnijcie tez, jakie to bylo polaczenie
> (33600 bps, 28800 itd.).

z częstochową łączę się na 33.6 (10% połączeń), 31.2 (80%połączeń) i reszta
to 28.8.
sama wynegocjowana prędkość nie daje jeszcze maxymalnych osiągów. ważne jest
kiedy się łączysz.
wydawało by się, że najlepiej powinno iśc gdzieś w godzinach popołudniowych
lub przedpołudniowych, ale (w moim przypaku tak nie jest). najlepsze wyniki
uzyskuję o godzinie 18 i w jej granicach.
być może wtedy mniej są obciążone serwery, choć wydawałoby się, że powinny
być bardziej obciążone w wcześniejszych godzinach.
w wykazie mam gdzieś w granicach 1500cps i traktuję to jako niezły wynik,
tymbardziej, że mieszkam paredziesiąt kilometerków od serwera tpsy.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl