Re: TCH - sprzedaż detaliczna?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:15:26 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<slrn6ik5nr.dh.joshua2_at_powercomp.com.pl>...
> Czyli jak? Tylko hurtownia może tam kupić?

właśnie. jak to jest z tymi cenami hurtowymi? może się ktoś orientuje?
byłem kiedyś w takiej jednej i spławiono mnie textem, że komponenty mogą być
sprzedane tylko i wyłącznie odbiorcom sklepowym.
1-sze pytanie:
        czy nie ma możliwości kupna w takiej hurtowni nawet po naliczeniu vat i
marży. nie chodzi mi tu o sklepy przyhurtowe.

2-gie pytanie:
        jeżeli nie ma możliwości kupna przez "jednostkę", to czy da się kupić sprzęt
na konto jakiejś firmy, która w swoje ofercie ma inne produkty i nie zajmuje
się sprzedażą komponentów komputerowych, a powiedzmy czymś zupełnie innym.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl