Re: TCH - sprzedaż detaliczna?

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 18:15:31 MET DST

> Moze i BARDZO porzadna, ale BARDZO droga :(

to zalezy od wielkosci obrotow i podejscia. oczywiscie na gieldzie mozna
qpic taniej, pozostaje pytanie czy warto. ja tam wole obslugiwac klientow
ktorzy oczekuja jakosci a nie wylacznie ceny. mam serdecznie dosc plyt
glownych co tydzien innych, z ktorych kazda sztuka zachowuje sie inaczej,
niekompetentnych gosci z serwisu i handlowcow ktorzy do sprzedawania
marchewki nie bardzo by sie nadawali ;) dlatego majac do wyboru firme
"krzak" i tanie graty oraz tch wybralbym ta druga.