Re: Wyzsza rozdzielczosc w WINDOWS...

Autor: Pawel Dienwebel (pelos_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 15:10:32 MET DST

On Sat, 4 Apr 1998, Hitower wrote:

<cut>
> Raczej bym sie martwil o oczy. Sam mam caly czas 1024x768 i czasami
> przechodze na 1280x1024 gdy robie cos wiekszego (monitor 15").
> Spytaj tego goscia dlaczego mialoby to zaszkodzic monitorowi?

<cut>

Moze zaszkodzic jesli monitor nie byl przewidziany do pracy w takiej
rozdzielczosci. O oczy to fakt jest sie o co martwic, bo im wyzsza
rozdzielczosc, tym mniejsza czestote odswiezania da sie wycisnac...

   Email pelos_at_aurora.put.poznan.pl
   http://aurora.put.poznan.pl/~pelos

  "Zycie ma w sobie tyle kolorow ile potrafisz w nim dostrzec"