Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: pask (pask_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 22:20:58 MET DST

>Audiograbber 1.01 (na tym programie potrafi się
>rozpędzić do wyższych prędkości, ale wtedy z audio powstaje jeden
>wielki bełkot).
również mam toshibę i miałem ten sam problem - audiograbber zasuwa z
prędk.12X ale zamiast muzyki tylko jakis metaliczny szum.
gdzieś w internecie znalazłem wyjaśnienie - audiograbber nie potrafi
współpracować z win95 osr2, a dokładniej
chodzi o plik C:\windows\system\iosubsys\scsi1hlp.vxd .
wystarczy zdobyć ten pliczek z wcześniejszych wersji win95 i zrobić
podmiankę - audiograbber zaczyna biegać z szybkością 1X :( ale dźwięk
wreszcie jest czyściutki :)
aha - nie zauważyłem żeby windzie ta podmianka w jakikolwiek sposób
zaszkodziła.

pozdrawiam

Paweł Skubała
pask_at_bbs.chip.pl