Re: wyswietlacz na obudowie

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 14:25:38 MET DST

>Jesli nie masz opisu dolaczonego z obudowa, to wez na goraca zwieraj np.
>srobokretem kolejne pary jumperow i zobacz co ci wychodzi.
>Nic ci sie nie stanie z wyswietlaczem, ja zawsze tak ustawiam.

Aby przez przypadek nie zniszczyc sobie bebechow w komputerze to ja te
metode "usprawnilem". Wyjalem wyswietlacz, podpialem do zasilacza 6V i
teraz juz moglem spokojnie sie bawic. Robie to tak bo mam baaardzo
niewygodny dostep. Musze sie dostawac przez okienko 2 na 5 centymetrow
a zworki sa jakies 2 centymetry w glab tego ustrojstwa.

Kazek