Re: ...animowane GIFy ?

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 13:41:31 MET DST

-----Original Message-----
From: Michal Segit <msegit_at_vlo.waw.pdi.net>
>moze ktos z Was zna jakis program pod DOS (ew. win 3.11), ktorym mozna by
>SENSOWNIE ogladac (a najlepiej robisz tez cos wiecej) ANIMOWANE GIFY ?

Nie wiem, co znaczy 'sensownie' w tym kontekscie. Ale animowane gify bardzo
ladnie podglada QuickView 1.03 (i pewnie wczesniejsze) oraz QuickView Pro
2.11 (protected mode). Oba sa shareware i sa na simtelu, a przynajmniej byly
tam, jak je kopiowalem gdzies z pare lat temu :)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.