Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 13:41:14 MET DST

Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<352d53f3.15677868_at_news.man.lublin.pl>...
> A właśnie, że Jurand ma rację. Popatrz sobie na tych ludzi na gieldzie
> - ich interesuje tylko: tanio, tanio, tanio! kupuja jakies VXPro,
> grafike noname, dysk 'super szybki, udma' seagate medallist, glosniki
> 'aktywne, super-hiper-bass-system, 200W' itp., a potem dopiero zaczyna
> sie biadolenie: 'a mi tu sie rysuja jakies kropki na monitorze...', 'a
> mi tu sie cos zawiesilo', 'a dlaczego tak wolno dziala?' - itp. Nie
> mowie, ze wszyscy tak robia, ale generalnie wlasnie tak jest!

niektórych nie stać od razu na asusa, Intela, Diamonda itd. jedynym wyjściem
dla nich, żeby być na fali jest właśnie kupno tańszego, niefirmowego,
niezawsze gorszego ale zwykle tańszego komponentu.
wtedy sprzęt wychodzi o parę procent wolniejszy, ale jeżeli spojrzeć ile się
za niego zapłaciło to już można polemizować.
poza tym niektórzy maniacy śrubują taki niemarkowy sprzęt na wydajność lepszą
od tych markowych i to pod względem szybkości jak i niezawodności.
tak więc jeżeli kupuje się coś noname to też trzeba wiedzieć jaki.

poza tym co masz do dysków Seagate i VXpro?

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl