Re: Oki Page

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_main.amu.edu.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 20:58:50 MET DST

Jvm wrote:

> Zainstalowałem drivery do scanera pod port drukarki i od tej pory oki page
> zgłasza problem "konflikt portu, inne urządzenie ma używa portu", nie
> pomogło odinstalowanie scanera, przeinstalowanie windows. Co można zrobić
> oprócz kładzenia systemu od nowa.

Z doświadczenia wiem, że jedynym sensownym rozwiązaniem w takim
przypadku jest zainstalowanie LPT2:. Powodem jest brak komunikacji
zwrotnej z drukarki oraz - co często też jest komunikowane - zwolnienie
tempa transmisji.

Generalnie: wydaje się, że skaner i jakakolwiek drukarka GDI to duet
wzajemnie się wykluczający.

 Dr. Przemyslaw Rachowiak        mailto:rachp_at_main.amu.edu.pl
 Department of Systematic Zoology, Adam Mickiewicz University
 Poznan, POLAND                http://main.amu.edu.pl/~rachp/
      Polish characters?  Only ISO-8859-2 (ISO-Latin-2)!