Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 10:10:32 MET DST

Ja mam HP600 i sie da (jest taki maly otworek zatkany kulka,
ktora trzeba wepchnac do srodka). Jezeli chodzi o 500-tke, to
nie wiem, ale powinienes popytac w sklpach. Nie wszystkie
prowadza sprzedaz refili, bo np. uwazaja (chyba slusznie), ze
zle zastosowane uzupelnienie moze byc zrodlem klopotow u
klienta i potem beda pretensje do sprzedawcy.

--
         Harry (Misiek)
<6gdv75$7k$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...