Re: Gdzie sie podzialy tamte klawiatury?

Autor: Andrzej Dabrowski (adabro_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 09:47:26 MET DST

On Mon, 30 Mar 1998, MTK wrote:

Czesc wielbiciele klasycznych klawiatur! Ostatnio widzialem takie
naprawde solidne po 25 lub 30 zl na gieldzie w Warszawie. W
zwiazku z zalewem badziewnych i kosmicznych kla-niby-wiatur lub
klawintur, ktore wypieraja skutecznie te standardowe zastaniawiam
sie czy przypadkiem nie zrobic sobie zapasu takich zwyklych.
Kupilbym np. 3 klasyczne i przez 10 lat problem z glowy a przez
ten czas na pewno wymysla cos co zastapi klawiature. Pozdrawiam
Andrzej

>Ale mój kumpel mówił mi że znalazł sklep, w którym są takie bez

Andrzej Dabrowski
http://akson.sgh.waw.pl/~adabro