Re: Wyzsza rozdzielczosc w WINDOWS...

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 09:20:52 MET DST

Harry napisał(a) w wiadomości: <6ga5bm$kp7$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
><6g8g8u$dd$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>
>Czesc. Troche zaniepokoil mnie ten post. wiec mam pytanie:
>Z jaka czestotliwoscia odswiezania moj CTX 1565D moze
>bezpiecznie pracowac (1024x768)?
>Producent podaje: (czesc tabeli)
>Display format ... 4)VESA 5)VESA
>Horizontal Dots .... 1024 1024
>Vertical Lines .... 768 768
>Horiz. Freq. .... 56kHz 60kHz
>Vertical Freq. ..... 70Hz 75Hz
>Mam w tej chwili ustawione odsw. 70 Hz i juz nie wiem czy
>moge tak miec dalej, czy lepiej zmniejszyc, a moze moge
> [...]

Czesc,

Wszystko zależy, czy masz monitor na gwarancji czy nie. Pozatym nie mówię że
akurat Twój się sfajczy (ja na pewno CTX nie kupię. Próbować możesz na
maksymalnej podawanej, nasze sfajczyły się po tygodniu pracy na MAX prawie
10-12 godzin na dobę.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)