Re: 486 POWER

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 08:39:13 MET DST

Magus wrote:

> Mam 3 pytanka.Prosze o pomoc...
>
> Jaki najmocniejszy proc mozna wsadzic do plyty 486.
> Na ile go mozna podkrecic.
> Czy ktos probowal cos takiego, i jakie sa wrazenia...
>
> Magus
>
> z gory dziekuje za wszelkie informacje

AMD X5-5x86 133MHz - daje sie (nie zawsze) podkrecic na 160MHz.
Jesli ktos powie, ze sa tez ww. procki w wersji 160MHz to ja mowie, ze to
wszystko to szlify wersji 133MHz. AMD nigdy nie produkowalo wersji 160MHz.
Aha, zeby wlozyc taki procek, musisz niec plyte glowna do niego przystosowana
(musi miec mnoznik 4 - ale to nie jest tak jawnie robione jak w Pentiumach,
sprawdz w instrukcji plyty czy AMD X5 czy tez 5x86 jest wymieniony).
Bez takiej plyty uzyjesz to max. jako 3x50=150MHz.
Przy zegarze 160MHz, wydajnosc tego jest zblizona do P-90 (czasem tak a czasem
gorzej).

Zbyszek Klos