Re: Slaby zasilacz czy co?

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 01:10:34 MET DST

From: Andrzej Abraszewski <abra_at_kki.net.pl>
>ich popelniac . PP w liscie na priv (nie wiem czy to taki jego
>zwyczaj by uciekac z dyskusja na priva) przedstawia inne ciekawe
>spojrzenie na jednostki ukladu SI :(

Kurcze czlowieku, czy ty naprawde uwazasz, ze listowiczow interesuja twoje
namietne wypociny dotyczace literek V i W? Czy po prostu chcesz pokazac jaki
to jestes madry? No wiec uznajmy, ze jestes madry i spadajmy stad.

Dla ciebie moge nawet sie przyznac do karygodnego bledu, uznac twoja
wyzszosc nade mna itd. Moge nawet pisac joystick przez 'dz', byle bys sie
tylko publicznie nie wywodzil i nie zmuszal wiecej tutaj wszystkich to
czytania twoich madrych listow.

Jak masz potrzebe wyplakania sie, to sluze moja skrzynka. Zasmiecanie listy
ogloszeniami i osobistymi porachunkami zostawmy innym.

A o tobie samym juz swiadczy przyczepianie sie do zapisu jednostek, gdy sam
mylisz moc z napieciem.

PS. tak - jest to moj zwyczaj: uciekanie z listy gdy dyskusja schodzi z
tematu dotyczacego listy.
I drugie tak - mam zwyczaj publicznego prostowania rownie logicznych
wypowiedzi dotyczacych mnie, stad ten list. Przepraszam za off-topic.

Tak wiec przyznaje sie publicznie, aby mnie nikt nie oskarzal o uciekanie:

1. Niejaki Andrzej Abraszewski jest ode mnie madrzejszy bo umie napisac volt
przez 'w'.
2. Bardzo Andrzeja Abraszewskiego przepraszam, ze go poprawilem.
Prawdopodobnie faktycznie moc miezy sie w voltach (oops woltach), skoro tak
sie biedaczek poczul urazony.

Konczmy juz ta dyskusje, mistrzu. Zapraszam na priva (oops prywa-tna
poczte).

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.