Re: Pentium 150

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 22:11:13 MET DST

-----Original Message-----
From: Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl>
>jak nic sie w tym czasie nie sypnie, to moze tak juz zostac. A
>najlepszym testem na stabilnosc jest kompilowanie jadra Linuxa...:)

ha i tu sie mylisz, bo moja szlifowana P setka puszczona na 120 kompilacje
jadra slacka przechodzila.
Ale jak jej zapuscilem pod wingroza homesita + xara + photoshop + pare
jeszcze aplikacji, to sie rowno wywracala co pol godziny :)))
Przypuszczam, ze ja wykanczal winamp w tle - bo mi dzwiekowka pierwsza
wymiekala :))

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.