Re: Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 23:24:13 MET DST

>A właśnie, że Jurand ma rację. Popatrz sobie na tych ludzi na gieldzie
>- ich interesuje tylko: tanio, tanio, tanio! kupuja jakies VXPro,
>grafike noname, dysk 'super szybki, udma' seagate medallist, glosniki
>'aktywne, super-hiper-bass-system, 200W' itp., a potem dopiero zaczyna
>sie biadolenie: 'a mi tu sie rysuja jakies kropki na monitorze...', 'a
>mi tu sie cos zawiesilo', 'a dlaczego tak wolno dziala?' - itp. Nie
>mowie, ze wszyscy tak robia, ale generalnie wlasnie tak jest!

Czy uwazacie ze towar na gieldzie rozni sie od towaru w sklepach???
Jestescie po czesci w bledzie. Na gieldzie jest sporo taniego towaru i
kupujacy go powinien sobie zdawac sprawe, ze roznica miedzy i200MMX za
450, a za 500 pln jest dokladnie taka jak miedzy i166MMX, a i200MMX.
Jesli ktos nie szuka "okazji" i wie co chce kupic - kupi towar jakosci
nie nizszej niz w sklepie, a za mniejsze pieniadze. Oczywiscie trzeba
wiedziec, gdzie, u kogo, za ile kupic, ale nie ma klopotow ani z
jakoscia, ani z ewentualnym egzekwowaniem serwisu gwarancyjnego.
W ciagu ostatnich trzech lat zostawilem na gieldzie gdzies ok. 100.000
pln i naprawde nie najezdzilem sie po serwisach - pamietam w tej
chwili 2 takie przypadki, natomiast robiac sporadycznie zakupy w
Kolcie, Formacie, mialem watpliwa przyjemnosc /watpliwa zwlaszcza w
tym ostatnim przypadku/ byc zmuszonym do korzystania z uslug serwisu.

Michal H. Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl