Re: Jaka obudowe kupic

Autor: The Founder (founder_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 20:30:38 MET DST

)...

>panie Darku. proponuję nie tylko pisać na grupę, ale także czytać
>odpowiedzi na zadane pytanie. zasilacz nie ma prawa zdychać. ile masz w
>tym komputerze komponentów, żeby zasilaczowi nie starczało mocy?
>no, chyba, że (jak ktoś już napisał) waść podłączył do zasilacza
>grzałkę, lodówkę i jeszcze ładuje z jego pomocą akumlatory.
>
>--
> pozdrowionka...
> email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl

"Panie Piotrku, proponuje nie tylko pisac na grupe, ale takze czytac
odpowiedzi na zadane pytanie"... :) A tak na serio... nie wiem dlaczego,
ale moj CD-ROM really zdycha (czasami jak wrzucam plyte, to sie kilka
razy rozkreca i zachowuje sie tak, "jakby chcial, a nie mogl"). W jednym z
postow wyczytalem, ze szybsze CD-ROM'y potrzebuja napiecia 12V. Nie wiem
jakie mam przy tym napiecie, ale probowalem podlaczac do niego wszystkie
mozliwe wtyczki od zasilacza i tak samo zdycha jak wczesnie... Chyba ze
te 12V "uzyskuje sie" w jakis inny niekonwencjonalny sposob, a jesli tak
jest,
to moze ktos mi napisz jak to zrobic? Osobisicie mnie tez to dziwi, ze
brakuje
napiecia przy zasilaczu 235V... :(

                - The Founder -
  : : ::: founder_at_polbox.com ::: : :