Re: Problem z CD-Rom'em Toshiby x24

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 20:00:11 MET DST

Dnia Tue, 07 Apr 1998 08:15:16 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
Bajoński) napisał:

>Nie gadaj głupot !
>Jest na giełdzie sprzęt tani i chłamowy, ale jest i dobry i (dość)
>drogi, np. nie brakuje płyt głównych Asusa i Abita, kart graficznych
>Matroxa czy Diamonda itp.

A właśnie, że Jurand ma rację. Popatrz sobie na tych ludzi na gieldzie
- ich interesuje tylko: tanio, tanio, tanio! kupuja jakies VXPro,
grafike noname, dysk 'super szybki, udma' seagate medallist, glosniki
'aktywne, super-hiper-bass-system, 200W' itp., a potem dopiero zaczyna
sie biadolenie: 'a mi tu sie rysuja jakies kropki na monitorze...', 'a
mi tu sie cos zawiesilo', 'a dlaczego tak wolno dziala?' - itp. Nie
mowie, ze wszyscy tak robia, ale generalnie wlasnie tak jest!

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/