Re: Matrox 220 i OpenGl (co to jest??)

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 20:13:11 MET DST

Dnia Mon, 06 Apr 1998 16:33:39 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok)
napisał(a):

[ciach]
>- czy Mystique (zwany przez niektórych Mistake) umie zrobić jakis
>filtering? Bo np. kolorowe swiatla umie, calkiem ladnie to widac na
>golych powierzchniach (w 2MB juz poza Z-Bufferem tekstury mi sie nie
>mieszcza :( )

Kolorowe oświetlenie?? Ale punktowe nie płaszczyznowe, prawda??
Kiedyś wpadne do Ciebie i mi pokażesz, OK?

>Pozdrawiam,
>
>PS. Za ile mozna teraz kupic Rive 128 PCI 4MB? Czy na p200mx_at_250
>bedzie dzialac szybciej niz V1?

Zależy w czym. W D3D jest dużo szybsza (te wszystkie tunele,
benchmarki) , z Toca Racing chodzi szybciej niż VooDoo 1 ale gierki
takie jak Kwak chodzą wolniej (póki co drivery są cały czas ulepszane
- może już za jakiś czas...)
ALGI
algi_at_kki.net.pl