Re: Slaby zasilacz czy co?

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 19:50:26 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

gdy napisalem :

> heh, niezle ... wolt przez V :)
>
> A dlaczego uważasz to za tak karygodny błšd?

Proponuje jedynie by Przemyslaw Popielarski zapoznal sie z SI
a po drugie jesli sie komus wytyka bledy to samemu nie powinno sie
ich popelniac . PP w liscie na priv (nie wiem czy to taki jego
zwyczaj by uciekac z dyskusja na priva) przedstawia inne ciekawe
spojrzenie na jednostki ukladu SI :(

Pozdrawiam
         A.A.

PS Ja wiem ze moze Ci byc wszystko jedno ale jest to po prostu
   niechlujstwo w czym oczywiscie bryluje ta lista. ;-)
   i nie tylko. :( Encyklopedia multimedialna tez podaje volt
   przy okazji nazwiska Volta Alessandro lecz juz wolt jesli
   dotyczy to jednostki napiecia i to jest juz niechlujstwo do
   kwadratu. :)))