Re: Ratunku!!! Zly BIOS

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 19:14:28 MET DST

Na Twoim miejscu, jezeli masz plyte na gwarancji, po prostu poszedlbym
do f-my, walnal jakis txt, ze to nagle podczas pracy w Windowsie,
elektrownia
wylaczyla prad, a jak juz wlaczyla to komp nie chcial chodzic itp... itd...
Po prostu wymysl jakis bajer, zeby Ci po prostu te plyte wymienili, albo
zreperowali. Udawaj przy tym wielkie zdziwienie jak oni moga sprzedawac
taki chlam etc..... :)))) Wiem, ze sposob naiwny, ale uwierz mi, ze
wyprobowany
w pewnej warszawskiej f-mie i dzialal.

CU L8r :)
    Jacek Dabrowski