Odp: Monitor ze skrzydlami

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 13:45:34 MET DST

Pierwszym i ostatnim sprzetem jakim kupilemu OPTIMUSA byl 386dx 4 ram -
szkoda ze procek byl wlutowany razem z pamieciami - a tak sobie go chcialem
rozbudowac ( 5 lat temu!)
    I gdzie tu logika ze wszytkie zestawy gotowe do rozbudowy!
Nie wiem jak jest teraz ale sadze ze tak samo. Wszyscy z Optimusa ida na
latwizne.
    Jest to firma odnaszaca sukcesy jedynie poprzez niewiedze klientow.
Co do testow - to nie wiem jak jest teraz ale gdy czytalem chipa z testami
zestawow to optimusa juz od dawna nie widzialem na lamach pisma.

pozdr
M.Zadworny