cd i dzwieki

Autor: Slawomir Baginski (baggins_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 13:25:31 MET DST

czy ktos jest w stanie mi odpowiedziec na pytanie nastepujace?
Czy wszystkie nowe napedy cd powiedzmy o predkosciach wiekszych niz
16x wydaja sie z siebie tak uciazliwe dzwieki. Moj poprzedni naped NEC
x4 przestal czytac, postanowilem kupic nowy naped ale nnie wiem czy
warto? Z kolei nie moge liczyc na to, ze dostane naped oo mniejszej
predkosci. Chyba ze ktos z Was zna jakis model pracujacy cicho.

pozdrowienia
Slawomir Baginski
e-mail: baggins_at_priv.onet.pl
firma: idea_at_szczecin.mtl.pl