Re: Polskie litery a Office 97

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.rodan.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 11:59:46 MET DST

On 7 Apr 1998 10:43:23 +0200, dl00gi <dl00gi_at_barman.cybermind.com.pl> wrote:
>Witam !
>Mam problem z officem pro 97 pl.
Masz office xx - masz problem. Tak musi być.

>Po jego zainstalowaniu zniknal mi z listy czcionek Times New Roman CE i na
>jego miejscu pojawil sie ten bez CE, a w menusach offica nie mam polskich
>znakow - zastepuja je kwadraciki. Jesli chce pisac timesem w wordzie 97
>mam to samo. A co dziwniejsze - mam polskie litery np. w wordpadzie,
>piszac timesem.
Ktoś tu kiedyś opisywał co z tym zrobić. Zobacz na windows98.to.jest.to czy
jakoś tak, nie pamiętam, bo nie zaglądam tam.

>Do czasy instalacji offica 97 wszystko bylo oki (mialem
>office 95 - 7.0 czy jakos tak),
I czego Ci brakowało w tym office 95?

>mam polska strone kodowa, polska winde
>itp. I nie wiem o co chodzi, office'a instalowalem z dwoch roznych zrodel
Bogaci studenci w tym Gdańsku. Wyskakuje na rynek nowy M$-chłam - od razu
kupują dwie paczki.

>(oops :-) i bylo to samo. Teraz wrocilem do office'a 95 i tez nie mam
>polskiego timesa.
>Co to moze byc ?
Nauczka.

Paweł