Re: konfiguracja Outlook 97 - jak?

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 11:04:58 MET DST

At 00:34 98-04-07 +0200, you wrote:
>From: Leszek Olech <leszekol_at_sz.onet.pl>

>IMO, byc moze bardzo blednej, program pocztowy nie bardzo moze zadac
>potwierdzenia dtarcia poczty a tym bardziej przecytania _w_internecie_.
> Taki np. Pegasus ma oczywiscie od zawsze taka opcje, ale ona dziala
> tylko podczas przesylu poczty w sieciach lokalnych.

  Teoria jest bledna. W starych programach pocztowych dzialajacych
  w Bitnecie (siec nielokalna jak najbardziej) tez bylo mozna dostawac
  potwierdzenia odebrania/przeczytania poczty przez klienta.

  A jak sie nadaje Pegasusem i odbiera na koncu swiata Pegasusem
  (albo jego bliskim krewnym) to tez mozna uzyskac potwierdzenie
  odebrania poczty.

> Sadze, ze na tej samej zasadzie dziala
>outlook 97 - tzn ze nie ma ww funkcji podczas przesylania poczty
>interetowej.
>
>Poprawcie nie, bo bardzo mozliwe ze sie myle.

 poprawiam: "Poprawcie mnie, bo ..." przed nie zabraklo litery m

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============