Re: Karta telewizyjna - co wybrać ?

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 09:57:42 MET DST

On Sun, 5 Apr 1998 20:18:45 +0200, "Paweł Chałczyński"
<alisoft_at_polbox.com> wrote:

>Mam zamiar kupić jakąś kartę do odbioru telewizji, powinna się
>charakteryzować:
>
>- cena ok 700zł
>- złącze PCI
>- wejście antenowe i video
>- wyświetlanie pełnoekranowe i okienkowe z jakością telewizyjną (chodzi o
>to, żeby nie gubił klatek przy rozdzielczości bodajże 512x384 - taką ma
>chyba telewizor ?)
>- możliwość łapania pojedyńczych klatek i fragmentów filmów
>- fajnie gdyby miał pilot lub możliwość odbierania jednocześnie dwóch
> [...]

A ja powtorze jeszcze fragmenty swoich pytan. Czesciowo na nie
odpowiedz juz padla, ale mam nadzieje, ze moze znajdzie sie w koncu
ktos kto uzywa teletekstu na kartach Fly Video II lub Aver TV Phone.
Czy na tych kartach programy mozna ustawic w dowolnej kolejnosci, czy
tez wylacznie w szeregu wzrastajacej czestotliwosci?

***********
A co sadzicie o kartach TV, ktore mozna obejzec na
http://www.gasco.com.pl/index2.html
Mam w szczegolnosci na mysli Fly Video II.

Ineresuja mnie glownie karty TV, ktore maja mozliwosc przylaczenia
dekodera TXT z polskimi znakami - Fly Video podobno ma taki TXT, moze
go miec rowniez ponoc Aver TV Phone, ale nie wiem czy z polskimi
znakami. Nie wiem tez czy istnieje na tych kartach chocby minimalna
mozliwosc obrobki TXT - a wiec odpowiednie oprogramowanie
umozliwiajace np. sciagniecie wszystkich stron jakie sa i pozniej ich
wygodnego drukowania, kopiowania itp., itd. Ponadto czy sa przyciski
do TXT na dolaczanym do karty pilocie?
Jesli ktos zna odpowiedzi, to prosze o info.

Czy istnieja jakies karty TV ze sprzetowa kompresja mpeg - z
mozliwoscia nagrywania w tym standardzie, a nie w avi. Avi jest
raczej kiepskie w porownaniu z mpeg - duzo miejsca..., kiepska
jakosc... - jakos tak jest, ze te wszystkie grabbery w kartach TV
gubia duzo klatek, no chyba, ze sie znacznie zmniejszy
rozdzielczosc...

Jak ktos te karty ma - niech rzuci troche szczegolow.

ak