Re: TX a 64 mb ram

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 09:48:01 MET DST

>A i owszem, zasugerował...

To znaczy, ze zasugerowal bzdury.

>Bo...?

Bo co? Netykiete czytal?

>A czym popierasz to swoje zdanie?

Przepraszam, ale brakuje mi juz cierpliwosci i argumentow (powielanych w
kolejnych mejlach) na dalsza dyskusje. Zdaje sobie sprawe, ze moja skromna
anonimowa osoba nie moze byc autorytetem w poruszanym temacie.
Zainteresowanych tematem odsylam do product managera plyt glownych w TCH
Components tel. 0-22 48-71-72.

Krzychu