Re: ten glupi cedek ...

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Tue 07 Apr 1998 - 16:44:00 MET DST

Mialem podobne problemy (szybko zatrzymuje plyte a potem powoli - ok. 5 sek - rozpedza)
z Samsungiem SCR-2341 (24x). Kontaktowalem sie z supportem Samsung'a
ale stwierdzili, ze nie ma na to rady i nie da sie tego zmienic. Probowalem tez roznych
programow, ktore by to zmienily ale nie dzialaly.
Obecnie mam Mitsumi 24x. Ten zatrzymuje dysk juz po 10 (!) sekundach nieuzywania
ale w razie potrzeby potrzebuje 0,5 sek, zeby rozpocczac czytanie ponownie.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Jesli tak nie miales a teraz Ci sie tak robi
to moze np. glowica w cedeku jest brudna albo cos sie rozregulowal.
A jesli bylo tak zawsze, to wyjsciem jest wymiana na inny (odradzam Samsung'a).
Mozna tez instalowac gry (jesli daja taki wybor) z mozliwie jak najwieksza
iloscia plikow na twardzielu. Minimalizuje to ilosc odwolan do cedeka.
W ten sposob ew. zwloki nie beda tak odczuwalne.

Zbyszek Klos