Siec w domu - Help !!!!!

Autor: Neutron (neutrons_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 06:26:43 MET DST

Witam wszystkich

Ze starych czesci od kompa niedlugo zrobie
skladaka dla rodzicow, aby nie wcinali mi się do mojego.
Skoro juz bede mial dwa kompy w domu fajnie bylo
by je jakos spiac, a najfajniej jakby starszy mogl
korzystac tez z netu za pomoca mojego modemu.
Wiem ze istnieje odpowiednie oprogramowanie
ale jak to wszystko pogodzic od strony sprzetowej.

Bardzo prosze o szczegoly jak taka mala siec
zrobic sobie w domu.
Kabel laczacy kompy mialby jakies 10 m
Komp moglby chodzic pod Win95, Win NT lub Linuxem.

Z gory dziekuje za kazda pomoc
Pozdrawiam czesc