Re: Nieprawidlowy plik dzwiekowy wav

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 21:50:41 MET DST

"T.N.T." <petit_at_polbox.com> wrote:

> Ostatnio z ftp sciagnalem sobie (za pomoca GetRighta) piosenke Madonny
> frozen (Frozen.wav) zajmujacy 410KB. GetRight sciagal 108% i zajmuje to na
> dysku 487KB. Podczas proby uruchomienia wyskakuje okno:
> "Plik D:\frozen.wav nie jest prawidlowym plikiem dzwiekowym Wave"
> Nie wiem co robic, a bardzo mi zalezy na tym pliku.

A moze miales uzywasz Proxy w GetRighcie i nie masz wyczyszczonego
pola 'Tell HTTP Proxy server to not use caches'?
Zauwazylem, ze jesli to pole nie jest zafajkowane i Proxy z cache'u
korzysta to wystepuja przklamania dot. dlugosci pliku.

Ja korzystalem z proxy na ICMie i przy kazdej probie 'Resume' serwer
podawal inna dlugosc pliku (coraz wieksza). Pomoglo zaznaczenie tej
opcji.

Wojciech Kulasa | Fingolfin
       fgf_at_kki.net.pl
 Overclocking? Have a fan!