Re: Do posiadaczy AWE32 (Pytanie)

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tlukasz_at_patrz.adres.w.moim.podpisie)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 19:12:28 MET DST

"Tom R" <didku_at_kki.net.pl> wrote:
> Czy ktos z Was moze sie orietuje jak uzystak na wyjsciu Wave efekt echa
> (chodzi mi o to aby w czasie rzeczywistym do wavów dodawał echa tak jak robi
> to z midami, niedawno cos takiego mialem tzn pojawila mi sie opcja
> Zaawansowane przy "Dzwiek typu Wave" i w niej mozna bylo wlasnie wlaczyc ta
> funkcje a po zainstalowaniu od nowa windowsa zaawansowane mam tylko przy
> "regulacja głośności" i przy WaveSynth" moze ma ktos z Was jakis driver do
> tej opcji).

   Opcja ta jest dostepna po zainstalowaniu oprogramowania WaveGuide/Wave-
synth. O ile wiem, jest ono standardowo zalaczane do AWE64, zas posiadacze
AWE32 moga je co najwyzej nabyc u Creative Labs.

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student IV roku informatyki UW       o   ___    | żeby jakoś nie było.''