Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 20:47:36 MET DST

On Mon, 06 Apr 1998 07:24:43 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:

> Tez mial sie z czym odezwac. :o))) Gratuluje, gratuluje....
>
> HeSk

Tyle gratulacji na mnie spada od kolegi, a ja jeszcze nie
podziekowalem. Jednak pewne zainteresowane nimi grono chcialoby sie
wreszcie dowiedziec czego kolega gratuluje i gratuluje skoro nie ma
czego. Nie uwazam, zeby wytkniecie komus bezsensownego zdania bylo
powodem do takiego uznania. Chyba, ze kolega ciagle usilnie stara sie
nauczyc poprawnego stylu i widzi w tym wielka pomoc. Cos jak poprawa
wypracowania w szkole. W tej sytuacji jestem gotow przyjac gratulacje.