Re: ZOLTRIX ZX33600 spadek predkosci

Autor: Remigiusz Sagan (rs_at_mi.ikp.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 20:26:26 MET DST

>Ta... ATM IKP. Dobija sie za pierwszym razem prawie zawsze (tel. 6270600).
>Ale kurcze: czy u mnie pod winda, czy w robocie, to w 90% przypadkow po
>nawiazaniu polaczenia wyskakuje "Uzgodnienie protokolow nie moze byc
>uzgodnione. Sprawdz ustawienia...". A ustawienia _identyczne_ z tymi od
>tepsy. Tylko DNSy sie roznia. I co ty na to?
Zabij, nie pojme. U mnie tez wszystko jest tak samo jak w TPSA, ale
dziala bez zarzutu.
>Poza tym ta przepustowosc lacz... kurcze jak sie lacze przez ATM do
>jakichkolwiek polskich serwerow, to sie normalnie _slimaczy_. Czesc w ogole
>nie dziala.
Hm, zazywka, ja z tym nie mam problemu :-\ Wszystko chodzi OK,
wlaczylem w3cache ATMowski i jest naprawde niezle, choc oczywiscie
pojawila sie uciazliwosc zwiazana z koniecznoscia wpisywania w oknie
adresu pelnego http:// i tak dalej. No ale o to nie mam pretensji do
providera.
>Tak wiec, mimo, ze moge korzystac z konta w IKP ATM, caly czas korzystam z
>0202122, narazajac sie na zerwanie polaczenia (fakt, w ATM nigdy mi nie
>zrywa...).
Oj wspolczuje, z ATMu nie masz (jesli uzywasz) +r na IRCu :-) (no moze
z wyjatkiem irc.krakow.pl , czasami).