Re: aver tv-phone

Autor: Rafa/l J. Czeka/la (rajczek_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 19:40:30 MET DST

Piter[PL] napisał(a) w wiadomości: <6gapr5$sa8$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>[...]
>Ogólnie polecam,w porównaniu z Zoltrixem o wiele lepsza(podwójna fonia,zaś
>Zoltrix podobno ma problemy z dzwiękiem z zachodnich kanałów
>kablowych,jakość obrazu,trudno dostępny serwis)

Bzdura totalna!
Mam Zoltrix TV-Max i sobie chwalę. Żadnych problemów z fonią, obraz jest
super, a serwis jest zdecydowanie lepszy -> patrz www.zoltrix.com, gdzie co
parę tygodni pojawiają się jakieś nowinki software'owe do karty (teletext
wkrótce - choć zapewne bez ogonków...), a zachodni hackerzy ponoć pracują
nad rozkodowywaniem za pomocą tej karty i kompa kodowanych programów
telewizyjnych.

rajczek_at_ThePentagon.com
Commander Rafal J. Czekala
US Departament of Defense