Re: Belinea 105035 , Daytek 1531 a moze Daewoo 1511B - ktory wybrac ???

Autor: Wojciech Bartkowiak (zssam_at_telbank.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 14:26:18 MET DST

Michal Kasperczyk wrote:

> A co masz do testow przeprowadzanych w CHIPIE?

Ja naprzyklad mam. Testy sa wybitnie wybiorcze. W modemach ap. wygrywaja
Zoltrix-y, ktore moze sa dobre jak sie podlaczy przez wewnetrzna centralke
cyfrowa, ale w warunkach ogolnej jakosci TPSA... A w kwestii monitorow -
Dayteka nie widzialem, ale Belinee i owszem. No coz sa jeszcz np. Mitsu...
(prawde mowiac widzialem egzemplarz z lepszym obrazem niz Belinea). Radze
markowa 14" (np. Philips czy wspomniany ViewSonic) niz niemarkowa 15" (Belinee
trudno nazwac marka). A co do testow Chipa - gdyby kupili icognito po 3 z
kazdego modelu to mozna by mowic o wiarygodnosci, ale takie Belinee to
wybieraja najlepsza z 10 i wysylaja sie pochwalic. A Daewoo - no coz samochody
takie jak monitory - chodza, ale fiat126 tez chodzi....

Wojciech Bartkowiak, Koszalin
P.S.
W cale nie neguje uczciwosci testerow z Chipa - uwazam tylko, ze sposob
pozyskiwania egzemplarzy testowych nie jest bez wplywu na wynik testowe