Re: Podzespoly komputerowe w Wiedniu

Autor: Mariusz Grzeca (mg171783_at_bigfoot.com)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 13:17:04 MET DST

On 5 Apr 1998, Adam Talarek wrote:

> Koledzy !!!

> Czy to prawda, ze w Wiedniu mozna gdzies kupic tanie czesci komputerowe?
> (Cos takiego jak nasze gieldy komputerowe) Tak mi powiedziano, ale adresu
> niestety nikt mi nie potrafil podac. Poniewaz w najblizszym czasie sie tam
> wybieram to bylbym niezmiernie zobowiazany, gdyby ktos mogl mi pomoc.
> Jesli to jest poufne to prosze na priva :-))

Adresu niczego takiego, jak nasza gielda nie znam. Ale...zobacz
www.giga-ccs.co.at - jest cennik i adresy sklepow. Maja sklepy w Wiedniu,
Linz, Grazu i Klagenfurt, pol roku temu ceny mieli nizsze niz na Grzybie
(z MWST - po odzyskaniu jeszcze taniej).
Treraz nie wiem, ostatnio tam nie zagladalem.

> No to bulba.

     / )| MARIUSZ GRZECA |( \
    / / | Email :=mgrzeca_at_bigfoot.com= | \ \
  \ / \ /