Do posiadaczy AWE32 (Pytanie)

Autor: Tom R (didku_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 12:38:36 MET DST

Czy ktos z Was moze sie orietuje jak uzystak na wyjsciu Wave efekt echa
(chodzi mi o to aby w czasie rzeczywistym do wavów dodawał echa tak jak robi
to z midami, niedawno cos takiego mialem tzn pojawila mi sie opcja
Zaawansowane przy "Dzwiek typu Wave" i w niej mozna bylo wlasnie wlaczyc ta
funkcje a po zainstalowaniu od nowa windowsa zaawansowane mam tylko przy
"regulacja głośności" i przy WaveSynth" moze ma ktos z Was jakis driver do
tej opcji).

PS Odp bardzo prosze kierowac na adres didku_at_kki.net.pl lub
didku_at_friko2.onet.pl.

Za udzielona pomoc w odpowiedz serdecznie dziekuje z gory i pozdrawiam
-Tomek Rudnicki