Re: Nadtaktowanie P133

Autor: Roger (zbigdom_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 23:05:03 MET DST

Procesory Pentium 133 są zabezpieczane przed przetaktowywaniem. Struktura wewnętrzna procesora nie realizuje połączenia z BF-1, natomiast płyta główna przy mnożnikach 2.5 i 3 odwołuje się właśnie do niego.Gdy tego połączenia brakuje wówczas możliwe jest ustawienie tylko mnożnika 1.5 lub 2 tzn. 100 lub 133 MHz przy częstotliwości zewnętrznej 66MHz.
Sebastian Gbur napisał(a) w wiadomości: <3527CAA2.45A45D23_at_friko.onet.pl>...